Roboticket sp. z o.o. to firma zajmująca się projektowaniem i tworzeniem rozwiązań techniczno-operacyjnych w zakresie sprzedaży biletów i komplementarnych rozwiązań kontroli dostępu na sportowe imprezy masowe.
W ramach projektu, firma skorzysta z grantu na transfer technologii, którego przedmiotem jest hybrydowy, bezserwerowy silnik do zarządzania kontraktami subskrypcyjnymi w ramach platformy Roboticket.
Celem projektu jest osiągnięcie przez Roboticket zdolności realizacji nowej usług i zautomatyzowanych subskrypcyjnych usług rozliczeniowych, umożliwiających zarządzanie całością procesów operacyjnych i biznesowych, związanych z implementacją modelu cyklicznego poboru opłat w ramach umów subskrypcyjnych, zawieranych pomiędzy uczestnikami imprez masowych/wydarzeń sportowych (widzami i kibicami) a ich organizatorami (klubami sportowymi, organizacjami stadionowymi itp.), ze zindywidualizowanymi politykami cenowymi (promocyjnymi) bazującymi na historii dotychczasowej sprzedaży oraz działaniach kibica (widza).
Specjalizowana platforma bilingowa jest nowoczesnym rozwiązaniem, spełniającym określone wymagania funkcjonalne i technologiczne. Serverless jest jednym z najnowszych trendów w produkcji oprogramowania. Polega on na aplikowaniu kodu bezpośrednio do środowiska uruchomieniowego bez konieczności jego uprzedniego przygotowywania. Architektury bezserwerowe to projekty aplikacji, które zawierają zewnętrzne usługi „Backend as a Service” (BaaS) i/lub zawierają niestandardowy kod uruchamiany w zarządzanych, efemerycznych kontenerach na platformie „Functions as a Service” (FaaS). Korzystając z tych pomysłów i pokrewnych, takich jak aplikacje jednostronicowe, takie architektury eliminują potrzebę tradycyjnego, zawsze działającego komponentu serwera. Architektury bezserwerowe mogą korzystać ze znacznie zmniejszonego kosztu operacyjnego, złożoności i czasu realizacji projektu, pozostając jednak w pewnej zależności od dostawców i usług wspierających. Usługi serverless są obecnie udostępniane w chmurze przez takich dostawców jak Amazon, Google, Microsoft, IBM oraz wielu innych. Wdrażany system posiada niezależny moduł sztucznej inteligencji, który służy następującym celom: monitorowanie zdarzeń zachodzących w świecie piłki nożnej i wypracowywanie na podstawie takich obserwacji automatycznych akcji zwiększających przywiązanie użytkownika. System jest silnikiem oprogramowania pozbawionym elementów interfejsu użytkownika. Zarządzanie odbywa się poprzez dedykowane komendy API, podstawowe widoki administracyjne oraz bezpośredni dostęp do bazy danych.
Gratulujemy!