Kolejny grant w branży marketingowej

Firma We Love Data Sp. z o.o. prowadzi działalność od 2019 r. w branży marketingu internetowego Świadczy usługi marketingowe dla firm. Głównym profilem działalności jest prowadzenie kampanii reklamowych w sieci. Wśród produktów jakie oferuje firma są: email marketing, retargeting czy performance marketing.

Celem projektu jest wdrożenie technologii dawcy w postaci systemu DMP (Data Management Platform). Planowany zakup licencji na system DMP stanowił będzie kolejny krok w rozwoju i podniesieniu jakości świadczonych usług reklamowych. Spółka będzie w stanie precyzyjnie adresować treści reklamowe dzięki identyfikacji cech behawioralnych konsumentów – internautów.

DMP to platforma, której zadaniem jest łączenie danych o użytkownikach, segmentacja oraz udostepnienie do analizy oraz wykorzystania. Segmenty mogą być następnie rozbudowywane dzięki modelowaniu i udostępnione do platformy DSP (Demand Side Platform). Technologia OnAudience.com wykorzystuje narzędzia uczenia maszynowego oraz sztucznej inteligencji (AI) w procesie identyfikacji reklamowych użytkowników mających różne identyfikatory reklamowe na platformach. DSP to platforma udostępniana w chmurze wykorzystująca narzędzia analityki BIG DATA oraz narzędzia uczenia maszynowego i głębokiego, dająca możliwość prawidłowej identyfikacji użytkowników Internetu w procesie przesyłu danych miedzy platformami ekosystemu reklamy programowalnej.

 

 

 

 


Pozostałe artykuły