Grant dla Brand Bridge sp. z o.o. sp.k.

Firma Brand Bridge prowadzi działalność od 2018 r. Świadczy usługi marketingowe dla firm. Głównym profilem działalności jest prowadzenie kampanii reklamowych w sieci, głównie na rzecz branży turystycznej.

Planowane przedsięwzięcie polega na zakupie i wdrożeniu technologii w postaci systemu DMP ONAudience.com. Data Management Platform to platforma, której zadaniem jest łączenie danych o użytkownikach, segmentacja oraz udostepnienie do analizy oraz wykorzystania.

Podstawowym celem wdrożenia technologii jest usprawnienie procesu realizacji kampanii reklamowych. System zarządzania danymi, który wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego pozwoli na precyzyjne targetowanie przekazu reklamowego do internautów, charakteryzujących się określonymi cechami behawioralnymi. Dzięki temu przekaz reklamowy będzie lepiej adresowany i uzyskiwane będą wyższe wskaźniki efektywnościowe reklamy odsłonowej.

 

 

 

 


Pozostałe artykuły