Firma Open Mobi zakupi oprogramowanie w celu automatyzacji i inteligentnej optymalizacji procesów marketingowych

Firma Open Mobi Sp. z o.o. sp. k jest obecna na rynku od 2019 r.  Działalność agencji skupiona jest wokół czterech głównych obszarów: mobile marketingu, video dedykowane dla social mediów, studia kreacji reklamy mobilnej oraz platformy DMP. Ten ostatni zasługuje na szczególną uwagę.

Autorska platforma Open Mobi, poprzez machine learning oraz AI, zbiera i analizuje dane ze środowiska internetowego, mobile web, mobile apps oraz od dostawców usług internetowych. Współpracuje przy tym z ponad 30 zewnętrznymi platformami DMP. To narzędzie, stale rozwijane przez deweloperów, pozwala agencji na tworzenie profilowanych segmentów odbiorców i precyzyjne targetowanie kampanii.

Planowane przedsięwzięcie polega na nabyciu technologii w postaci integratora identyfikatora QID z platformami typu Data Managment Platform (DMP) i Demand-side Platform (DSP) w celu automatyzacji i inteligentnej optymalizacji procesów marketingowych. Oprogramowanie umożliwia tworzenie tzw. ramek polecających na stronach e-commerce, których personalizacja odbywa się przez zastosowanie Artificial Intelligence AI, a konkretniej Machine Learning (ML).

 

 

 

 


Pozostałe artykuły