Horyzont Agencja Reklamowa Sławomir Popek prowadzi działalność na rynku usług reklamowych i marketingowych od 2006 r. Firma działa na rynku krajowym i świadczy usługi dla firm związane z szeroko pojętym marketingiem w tym: doradztwem marketingowym, przygotowaniem projektów graficznych, tworzeniem stron internetowych, przygotowaniem prezentacji multimedialnych, personalizacją gadżetów reklamowych, projektowaniem aplikacji internetowych.
W ramach projektu firma wdroży innowację produktową – nową usługę headhunterską. Realizacja procesu będzie możliwa dzięki zakupowi technologii w formie licencji do oprogramowania, które pozwoli na pozyskiwanie i monitoring najbardziej rokujących talentów z polskich uczelni wyższych.
Dawcą technologii jest firma Mech Sp. z o.o., a jej narzędzie to zautomatyzowany system do weryfikacji potencjalnych pracowników poprzez autorskie analizy psychometryczne (połączenie matematyki i psychologii w jednym – tworzenie profilu psychologicznego/behawioralnego oraz predykacja jego efektywności i zachowań w różnego rodzaju sytuacjach na podstawie przyjętych i dostępnych zmiennych). Narzędzie pozwala na znaczne obniżenie kosztów rekrutacji, a co najważniejsze zwiększenie prawdopodobieństwa sprawdzenia się potencjalnego kandydata na konkretnym stanowisku. Zakupiona technologia pozwoli nie tylko na dynamiczny rozwój firmy, ale przede wszystkim na wykorzystanie kluczowego elementu „silnika” platformy TAMT do tworzenia profili behawioralnych odbiorców treści reklamowych klientów firmy, co stanowi innowację procesową dla firmy.