ABI Media Holdings sp. z o.o. to firma działająca w branży mediów reklamowych realizujących kompleksowo kampanie reklamowe z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
W ramach projektu, firma skorzysta z grantu na transfer technologii, którego przedmiotem jest zakup systemu do analizy widowni i targetowania przekazu reklamowego na nośnikach cyfrowych.
Projekt dotyczy wdrożenia innowacyjnego systemu do analizy widowni i dopasowania do niej przekazu reklamowego na wielkoformatowych ekranach LCD (DOOH, Digital out-of home) w czasie rzeczywistym. System ten może być instalowany w nowych ekranach LED jak i w istniejących, po dołożeniu odpowiednich urządzeń. System ten wpisuje się w obecne trendy w reklamie zewnętrznej skupiające się wykorzystaniu danych z urządzeń mobilnych konsumentów, zewnętrznych baz danych, wykorzystaniu narzędzi Business Intelligence, sztucznej inteligencji oraz działania w chmurze danych. System będzie korzystał z kamer cyfrowych o wysokiej rozdzielczości zamontowanych na ekranach DOOH. Obraz z kamer będzie analizowany w czasie rzeczywistym w celu stworzenia profilu demograficznego danego widza a także cech wyglądu takich jak okulary, zarost. System będzie kompatybilny z antenami Wi-Fi i bluetooth w jakie zostaną wyposażone ekrany. Za ich pomocą będzie łączył się z urządzeniami mobilnymi widzów będących w ich zasięgu. Aplikacje mobilne zainstalowane na tych urządzeniach, ciasteczka na przeglądarkach lub reklamowe identyfikatory w systemach IOS/Android będą dostarczać zanonimizowaną informację o profilu danej osoby, tzn. o odwiedzanych miejscach, aktywności w przeglądarce internetowej, sklepach online z jakich korzysta i innych. System będzie zapewniał bezpieczeństwo danych o widzach oraz użytkownikach na wysokim, rynkowym poziomie. W tym celu zaimplementowane zostaną narzędzia jak protokoły bezpieczeństwa SSL, autoryzacja użytkowników czy precyzyjne reguły nadawania uprawnień użytkownikom.
Gratulujemy!