Bidlab sp. z o.o. wdroży technologię Systemu DMP

Bidlab sp. z o.o. to  agencja mediowa, skupiającą się na precyzyjnej realizacji celów reklamowych zleconych przez klienta.

W ramach projektu, firma skorzysta z grantu na transfer technologii, którego przedmiotem jest wdrożenie technologii Systemu DMP wraz z Data Streamem. Pozwoli to na znaczne zwiększenie efektywności pracy, przy jednoczesnym zoptymalizowaniu kosztów. Wykorzystanie systemu DMP pozwoli również na prowadzenie prac analitycznych nad zmianami zachowań i oczekiwań konsumentów w sieci internet.

DMP jest platformą, która zachowuje funkcjonalności DMP do zarządzania i analizy danych oraz dzięki integracji ze strumieniem nieprzetworzonych danych (Data Stream) otwiera nowe funkcjonalności analityczne. Tworzenie narzędzi z nieprzetworzonych danych przyczynia się do ulepszenia procesów analitycznych w biznesie i marketingu oraz znaczącej poprawy jakości procesów w świadczeniu usług reklamowych. Platforma DMP pozwala również na samodzielne generowanie raportów o zachowaniu użytkowników. To wyróżnik niedostępny w konkurencyjnych rozwiązaniach, a istotny ze względu na szybkie prowadzenie analizy biznesowej lub marketingowej, która służy zwiększeniu efektywności prowadzonych kampanii lub szybkiemu badaniu rynku.


Pozostałe artykuły