Performance Partners sp. z o.o. zajmuje się doradztwem, strategią oraz realizacją działań w zakresie komunikacji i sprzedaży w internecie. Firma opracowuje strategię komunikacji oraz bada rynek, jego wielkość oraz potencjał. Na podstawie tych danych opracowuje grupy docelowe oraz taktyki dla poszczególnych kanałów komunikacji wykorzystując możliwości automatyzacji działań marketingowych – marketing automation.
W ramach projektu, firma skorzysta z grantu na transfer technologii, którego przedmiotem jest zakup technologii DMP. Wykorzystanie systemu DMP pozwoli na prowadzenie segmentacji grupy docelowej względem jej zachowań i oczekiwań.
Data Management Platform to platforma, której zadaniem jest łączenie danych o użytkownikach, segmentacja oraz udostępnienie do analizy oraz wykorzystania. Różne dane (first, second, third party data) mogą być łączone, dzięki czemu powstają precyzyjne segmenty użytkowników. Segmenty mogą być następnie rozbudowane dzięki modelowaniu i udostępnione do platformy DSP (Demand-Side Platform).
DMP OnAudience.com to platforma, która zachowuje funkcjonalności DMP do zarządzania i analizy danych oraz dzięki integracji ze strumieniem nieprzetworzonych danych (Data Stream) otwiera przed użytkownikami danych nowe funkcjonalności analityczne (w tym tworzenia własnych narzędzi). Innowacyjne wykorzystanie strumienia danych bezpośrednio na platformie DMP daje możliwość korzystania z niemodyfikowanych informacji. Tworzenie narzędzi z nieprzetworzonych danych przyczynia się do ulepszenia procesów analitycznych w biznesie i marketingu oraz znaczącej poprawy jakości procesów w świadczeniu usług reklamowych. Platforma OnAudience.com wykorzystuje algorytm Sztucznej Inteligencji w procesie tworzenia raportów, co wpływa na ich szybkość tworzenia i jakość rezultatów.
Gratulujemy!