Little Big Data Sp. z o.o. zainwestuje w technologię zarządzania danymi

Little Big Data sp. z o.o. specjalizuje się w branży marketingowej oraz oferuje usługi analityczne w zakresie przetwarzania danych ze specjalizacją w zakresie badań marki, badań satysfakcji i opinii klientów oraz badań rynkowych i konkurencji. 

W ramach projektu, firma skorzysta z grantu na transfer technologii, którego przedmiotem jest wdrożenie technologii systemu DMP (Data Management Platform) wraz z Data Stream’em.

Transferowana technologia pozwoli m.in. na wzrost wartości przedsiębiorstwa, wdrożenie do oferty przedsiębiorstwa innowacji oraz odpowiedź na zapotrzebowanie rynku w zakresie reklamy programowanej.

Data Management Platform (DMP) jest technologią wykorzystywaną w marketingu cyfrowym, umożliwiającą zbieranie i zarządzanie dużymi zbiorami danych o użytkownikach Internetu. Jest to platforma udostępniana w chmurze, która tworzy nowe możliwości analityczne, pozwalające na kreację narzędzi do rozwoju cyfrowego marketingu, daje możliwość kierowania spersonalizowanych komunikatów do odbiorców, poznawania ich potrzeb i preferencji oraz tworzenia rozwiązań Big Data dostosowanych do potrzeb i specyfiki konkretnych firm.


Pozostałe artykuły