Grant na technologię IT w branży medycznej

TelDoc Sp. z o.o. powstała w 2019 r. i funkcjonuje jako podmiot tworzący nowoczesne rozwiązania IT dedykowane branży medycznej/telemedycznej (rozwiązania wspomagające prace placówek medycznych z wykorzystaniem systemu chatbotów/voicebotów).

Pacjenci telDoc otrzymują wsparcie i pomoc od lekarzy, ratowników medycznych i pielęgniarek przez telefon, chat i video (telemedycyna & triage). O każdej porze dnia i nocy i z dowolnego miejsca na świecie. Rozmowa z telDoc to porada medyczna, analiza wyników badań, możliwość wystawienia recepty, szybkiego pokierowania na Szpitalny Oddział Ratunkowy lub wprost zwykłej, ale bardzo potrzebnej rozmowy z lekarzem.

Planowane przedsięwzięcie polega na wdrożeniu technologii rozumienia języka naturalnego w celu stworzenia nowego produktu w postaci czatbota/voicebota przeznaczonego do zautomatyzowanej obsługi pacjentów w placówkach medycznych. Głównym problemem jaki rozwiązuje technologia jest problem dostępności wysokowydajnych i dokładnych technologii do budowy botów konwersacyjnych. Obecnie stosowane technologie (np. Google DialogFlow) nie pozwalają na efektywne budowanie procesów dialogowych. Wybrana technologia pod nazwą SentiConverse pozwala na rozpoznawanie intencji wypowiadanej przez rozmówcę w mowie potocznej lub komunikacji tekstowej.

 

 

 

 

 

 


Pozostałe artykuły